fb

Dlaczego warto posiadać stronę firmową na Facebooku ?

Rozmawiając z klientami odnośnie tworzenia strony na facebooka i skonfigurowania jej ze stroną firmy często słyszę pytanie: „po co mi strona na facebooku” ? Poniżej przedstawiam kilka zalet, które stanowią odpowiedź na tak zdawało by się oczywiste pytanie jakim są korzyści płynące z posiadania własnego fanpage firmy.

1. Zasięg

Pierwszym głównym powodem jest stale rosnąca liczba ludzi korzystających z facebooka. Chyba nie chcemy, by nasza firma nie została zauważona przez prawie 10 milionów ludzi mających zarejestrowane konto na facebooku w Polsce ? Dokładna liczba naszych użytkowników to 9299040 co sprawia, że znajdujemy się na 26 miejscu w światowym rakingu.

Okazuje się, że w Polsce z facebooka korzysta ponad 24% ludności co stanowi 42% wszystkich internautów. Jak widać liczba potencjalnych klientów jest na prawdę ogromna. Jak się okazuje kobiety stanowią większy procent użytkowników, bo aż 52,4, natomiast mężczyźni 47,6. Jak się łatwo domyślić najwięcej osób to ludzie młodzi w przedziale wieku 18-24 lat.

Najwięcej fanów wśród stron posiada :
– Demotywatory – 1465821
– Serce i rozum – 1370561
– Play – 1142875

Najwięcej fanów wśród celebrytów posiada :
– Kuba Wojewódzki – 962016
– Behemot – 565087
– Grubson – 552798

Najwięcej fanów w kategorii media posiada :
– Radio Eska – 759426
– Filmweb – 589159
– MTV Polska – 510488

2. Czas poświęcony facebookowi

Może to zabrzmi nieprawdopodobnie, ale dla wielu użytkowników pierwszą czynnością jaką robią każdego dnia jest zalogowanie się na facebooka. 50% użytkowników loguje się każdego dnia i spędza na portalu mniej więcej godzinę czasu ! Przez ten czas piszą, grają, udostępniają oraz sprawdzają informacje o nowych firmach, usługach, produktach.

3. Skuteczny marketing

Facebook to miejsce spotkań wielu osób, część z nich to potencjalni klienci Twojej firmy, dlatego warto do nich dotrzeć. Facebook umożliwia również targetowania płatnych reklam do określonej grupy docelowej. Możemy wybrać płeć, zainteresowania, wiek, dzięki czemu dokładnie określimy odbiorców naszych reklam. Facebook to doskonałe narzędzie do wirusowego marketingu. Użytkownicy dzielą się swoimi informacjami, zdjęciami, umieszczając je na swojej tablicy. Informacje te widoczne są również na tablicach znajomych tego uzytkownika. Dzięki temu informacje rozprzestrzeniają się bardzo szybko.

4. Zaufanie

Dzięki stronie na facebooku nasza firma jest odbierana jako firma budząca zaufanie. Na fanpagu możemy umieszczać np. kulisy działania firmy, promocje, opisywać różne zabawne historie dzięki czemu budujemy dobre relacje z klientami. Możemy przeprowadzać konkursy, ankiety na temat naszych produktów co umożliwi nam sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Facebook związuje klienta z naszą firmą.

Inwestycja w stronę Facebooka to :

  • dodatkowy kanał szybkiej komunikacji z klientami
  • dodatkowy kanał reklamy
  • przywiązanie klientów do firmy
  • podnoszenie świadomości i rozpoznawalności firmy
  • kreowanie wizerunku eksperta w oczach klientów
  • dobre miejsce na umieszczanie zdjęć bardziej luźniejszych niż na stronie

thời trang trẻ emWordpress Themes Total Freetư vấn xây nhàthời trang trẻ emshop giày nữdownload wordpress pluginsmẫu biệt thự đẹpepichouseáo sơ mi nữHouse Design Blog - Interior Design and Architecture Inspiration